Retourbeleid
Dank je! Hier is de aangepaste Nederlandse versie met het juiste e-mailadres:
Bij VegiVital hanteren we een retourbeleid van 30 dagen. Dit betekent dat je tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd hebt om een retourverzoek in te dienen.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen: ongeopend, ongebruikt, met labels en in de originele verpakking.
Je kunt een retourverzoek indienen door ons een e-mail te sturen op info@vegivital.nl.
Als je retourverzoek wordt goedgekeurd, ontvang je van ons een retourlabel en gedetailleerde instructies over waar en hoe je het pakket kunt terugsturen. Artikelen die zonder voorafgaande goedkeuring worden teruggestuurd, worden niet in behandeling genomen.
Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via info@vegivital.nl.
Let op: De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed door VegiVital.
Beschadigingen en Problemen
Controleer je bestelling direct na ontvangst. Als je een defect, beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilen
De snelste manier om een ander artikel te ontvangen is door het huidige artikel te retourneren. Zodra je retourzending is goedgekeurd, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Neem contact met ons op via info@vegivital.nl om dit proces te starten.
Terugbetalingen
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we je weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen. Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het bedrag binnen 5–10 werkdagen teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.
Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en weergeeft.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds je terugbetaling is goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@vegivital.nl.